Hartelijk welkom op de site van H.S.V. “de Zeebaars”

K.E.H.S.V. “de Zeebaars” is opgericht op 1 januari 1956 en is gevestigd in Scherpenisse, op het eiland Tholen, in de mooie, waterrijke provincie Zeeland. De vereniging bestaat dus al meer dan 55 jaar. Dat wijst op een solide vereniging met de wortels in een ‘ver’ verleden.

Wij zijn een b(l)oeiende vereniging van, voor en door sportvissers, waarbij het plezier en de ontspanning voorop staan!

Op deze site vind u, naast alle informatie die u nodig heeft om uw (zee)vishobby uit te oefenen, veel informatie over de activiteiten van de vereniging. Kijk gerust eens rond en lees en bekijk de vele informatieve stukjes die op de site staan. Mocht u vragen hebben, aarzel dan niet en stel ze aan het bestuur. Zij zullen uw vragen graag beantwoorden en u verder helpen! Met elkaar proberen we voor u de visgids van de Oosterschelde te zijn.

Al lezend zal u weldra het gevoel bekruipen, om ook lid te worden van onze vereniging; en dat kan natuurlijk. Of u nu een recreatieve visser bent of een doorgewinterde wedstrijdvisser, dat maakt voor ons niet uit. U bent van harte welkom bij de de club ! En dat u hier goed zit, blijkt wel uit de vele supergoede resultaten, die de leden van HSV “De Zeebaars” jaar op jaar neerzetten! Wat te denken van de vele korpssuccessen, de Nederlandse Kampioenschappen en de grote successen op de Wereldkampioenschappen? Meerdere malen stonden onze leden op het hoogste podium! Dat kan alleen door kennis, inzet en….veel (vis)plezier!!

Houd altijd het laatste nieuws in de gaten: zorg dat u ‘bij’ bent.

Heeft u zelf nieuws of bent u wezen vissen: laat het ons weten. Stuur ons uw vangstbericht (met of zonder foto’s), zodat we uw belevenissen op de site kunnen plaatsen !!!

Heel veel leesplezier !